התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> צעדים חשובים בבניית דף נחיתה >> אופטימיזציה הופכים את המצוי לרצוי

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

דפי נחיתה יעילים הם אלה שיעזרו לכם להגדיל את ההכנסות שלכם – על זה אין כל ויכוח. אבל כדי שדף נחיתה יפעל לשם מטרתו הסופית, חשוב לוודא שהוא אכן עושה את העבודה בפועל בשטח. כלים של אופטימיזציה לדפי נחיתה
הם כלים חיוניים במשימה הזאת והם אשר יסייעו לכם למקסם את יעילותו של כל דף נחיתה שתעלו לרשת.

אופטימיזציה לדפי נחיתה לפני ולאחר מעשה

לכאורה, יש כללים מאוד ברורים אשר מורים לכל בעל עסק או ארגון  כיצד יש לבנות דף נחיתה בצורה נכונה ובעלת השפעה. אבל ההתנהגות האנושית היא לא מדע מדויק ואין אף איש שיווק שיכול בוודאות להצביע על דף הנחיתה האופטימלי. כדאי לדעת, כי מה שנראה נכון לפני העלאת הדף לרשת, עשוי להתברר כשגוי לאחר מעשה, וככזה שמחטיא את המטרה לשמה הועלה. אין ספק, כי דפי הנחיתה דורשים בחינה מדוקדקת כל העת ושיפור של היעילות שלהם בעזרת כלים של אופטימיזציה לדפי נחיתה .

המאפיינים החשובים ביותר כאשר ניגשים לתהליך אופטימיזציה לדפי נחיתה הם הכותרת של הדף, תוכן המתאים לתחום השיווק, הכפתור אשר מניע לפעולה. הכותרת צריכה למשוך, להיות ייחודית ולגרום לגולש להישאר רק עוד כמה שניות בדף הנחיתה על מנת לקרוא עוד קצת תוכן ולהשתכנע. כפתור הלחיצה אשר מניע אותו לפעולה צריך להופיע במקום שימשוך את עינו של כל גולש, וכמו כן מנוסח באופן שיעורר בו חשק לשתף פעולה, וכמובן להיות מעוצב באופן כזה שימקד את תשומת הלב של הגולשים .

המעניין הוא שבעצם אין כל דרך לדעת בוודאות מראש מה יצליח ומה לא בסופו של דבר, ועל כן יש לבחון את הדף בעזרת כלים לשם אופטימיזציה לדפי נחיתה כל הזמן .

אחרי שעיצבתם דף נחיתה אז מה הלאה?

הכל מוכן לפרסום? עכשיו תצטרכו "לזרוק את הדף למים ולתת לו לשחות בכוחות עצמו". אבל אל תשאירו אותו שם לבד ! גוונו ונסחו כמה דפי נחיתה על מנת שתוכלו מאוחר יותר לבדוק איזה מהם יעיל יותר ומקדם את העסק שלכם בצורה המוצלחת יותר. השתמשו בכלים חינמיים אשר גוגל מספקת לכם כדוגמת גוגל אנליטיקס, אשר בעזרתם אפשר לבדוק מבחינה סטטיסטית עשירה את יעילות הדף שהעליתם לרשת. שימוש בכל הכלים אשר נועדו לשם אופטימיזציה לדפי נחיתה יבטיח לכם דפי נחיתה אשר מצדיקים את הקמתם בשורת התוצאה הסופית .

דוגמאות לדפי נחיתה