התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> כתיבת תוכן בדפי נחיתה >> איך לקדם את העסק שלך

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

דף נחיתה – מקדם את העסק שלך

היום כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט או משהו שדומה לאתר אינטרנט, גם אלו שאין להם חושבים בכיוון הזה ובודקים אפשרות לבניית אתר, אך יש פתרון נוסף שהרבה בעלי עסקים לא יודעים ולא נותנים את דעתם לנושא ומנגד כאלו שמכירים את המושג אבל לא משכילים להשקיע בו משום מה, קוראים למושג הזה – דף נחיתה.

דף נחיתה או עמוד נחיתה הוא עמוד שייעודו הבאת תנועת גולשים איכותית אליו ואיסוף פרטי הגולש על ידי השאר לידים או התקשרות – כאמור השגת לקוחות פוטנציאליים.

עמוד נחיתה בהרבה מקרים יעיל יותר אפילו מאתר, פשוט כי הוא יותר גמיש וניתן לבנות אותו לכל ייעוד, כאשר משתמשים באתר אינטרנט כעמוד נחיתה אז משתמשים במבנה האתר ובדברים הטובים שיש בו וגם בדברים הרעים שיש בו, לא ניתן להתאים את האתר לכל קמפיין או לכל מבצע ולכן עמוד נחיתה עדיף על כך לצורך קידום עסקים באינטרנט.

מבין מגוון אפשרויות הפרסום שיש לעסקים בולט לאחרונה הפרסום הממומן בגוגל, באמצעות בניית מודעות פרסום מצליחים העסקים להביא לחשיפות העסק שלהם בגוגל על ידי גולשים ולקוחות פוטנציאלים שמחפשים את המוצר או השירות שהם מספקים – עד כאן הכל בסדר וכולם מתחרים על אותו מגרש, אבל מה קורה מהרגע שקיבלת את החשיפה שלך והלקוח הפוטנציאלי הקליק על המודעה שלך? כאן מגיעה התחרות האמיתית בין העסקים – לגרום לגולש שהגיע להשאיר פרטים או להתקשר וזהו תפקידו של העמוד נחיתה.

מבנה הדפי נחיתה

עמוד נחיתה טוב צריך להיבנות בצורה נכונה, הוא לא צריך להיות עמוס בפרטים אלא לתת נקודות ראשיות חשובות, בכותרות כדאי לפנות לרגש של הגולש בהקשר לאותו שירות או מוצר, לדוגמה , רוצה עוד לקוחות? רוצה עוד כסף? מחפשים מוצר שיעשה אתכם מאושרים? וכולה , כדאי גם להוסיף סרטון או תמונות מחמיאות שיכולות לגרות את הגולש להשאיר פרטים או להתקשר.

ברוב המקרים בנייה נכונה של עמוד נחיתה הוא ההבדל בין גולש שמשאיר ליד או גולש שממשיך הלאה למתחרה שלך והישארות ללא הלקוח וללא הכסף שהוצאת על משא הפרסום בגוגל.

המלצה – בנו כמה עמודי נחיתה, בנו כמה גרסאות, הריצו אותם באופן שווה בקמפיינים וראו מי מהם ממיר לכם הכי הרבה לקוחות, מי מביא יותר לידים ומאיזה עמוד נחיתה הגולשים בורחים, אנחנו מבטיחים לכם שעבודה נכונה כזאת יכולה לחסוך לכם בסופו של דבר הרבה כסף ולהביא לכם לקוחות איכותיים.

חשיבות של בניית דפי נחיתה לעסק שלך

עבודה עם חברת בנייה של דפי נחיתה כמו ezland מחברת אותנו עם לקוחות שונים והקונפליקטים שלהם עם העולם הדיגיטלי, והמשימה שלנו היא לפתור את הבעיות עם אסטרטגיות דיגיטליות שונות כדי לתת לך את התוצאה הטובה ביותר ותמיד לשמור על הלקוח מרוצה.

כשאנחנו מדברים עם הלקוחות שלנו, אותה השאלה עולה תמיד: האם יש צורך לבצע עמוד נחיתה? תשובתנו היא תמיד זהה: כן!

כאשר בונים כל תכנית פרסום עבור עסק לא משנה אם זה SEO או SEM או שיווק ברשתות חברתיות, קריטי שיהיה דף נחיתה וחשוב להבין למה ומה הם היתרונות של הדף.

כאשר מתכננים קמפיין דיגיטלי חשוב להגדיר את המטרות ולגבש אסטרטגיה כדי להשיג את המטרה מהר. לדוגמא, אנו רוצים שהמשתמשים שלנו יגישו את המספרי טלפון שלהם באמצעות טופס מקוון, או ש הירשמו לחדשות בדואר אלקטרוני.

דפי נחיתה מתוכננים במקצועיות הם הערוצים מנחים למשתמש לקראת המטרה שלנו וגם נותן לנו את היכולת למדוד את התוצאות!