התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> ניהול והשגת לקוחות מדף נחיתה >> איך לתפוס לקוחות חדשים

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

איך לתפוס לקוחות חדשים

מטרתו של כל דף נחיתה המשווק שירות, מוצר או איש מקצוע - להגדיל את מספר הלקוחות של העסק. אין מדובר על דף כללי, אלא על דף ממוקד, מכוון ומרוכז שנועד לגרום ללקוח הפוטנציאלי שלכם להבין שכאן, יש בדיוק את מה שהוא מחפש.

אז איך עושים את זה ? איך יוצרים דף נחיתה ש"לוכד" לקוחות חדשים ? 

צאו מנקודת הנחה שלקוח שבחר להיכנס לדף הנחיתה שלכם (על פני מתחריכם), כבר עשה כברת דרך ארוכה והוא מעוניין במה שיש לכם להציע.

  1. הכירו את חוק 8 השניות - הידעתם שהכפתור הפופולארי ביותר באינטרנט הוא כפתור Back / חזור ? אם בתוך שניות בודדות (3-8) "לא סיפקתם את הסחורה" הוא ילחץ על כפתור "חזור" ויצא מדף הנחיתה שלכם.עליכם ללכוד את תשומת ליבו כדי לגרום לו להמשיך להתעניין.
  2. השיגו את תשומת ליבו של הגולש - השגת תשומת לב של הגולש יכולה להיות על ידי כותרת שנוגעת בצורך שלו במוצר או בשירות, כותרת שנותנת מענה לבעיה שיש לו, תמונה שממחישה מייד את מהות המוצר המדובר ותמליל קריאטיבי שישאל את הלקוח שאלה עליה הוא ירצה להשיב בחיוב. לדוגמא: מחפשת מתנה ליולדת ? אם כן השאירי את פרטיך וקבלי קופון הטבה בהזמנת חבילת לידה.
  3. גבו את התוכן במידע מבוסס - שלבו מידע ממחקר שמראה את יתרונות המוצר על מתחריו ויביא את הלקוח לרצות לקבלו או לעשות שימוש בו. רשמו נתונים רלוונטיים למכירת המוצר, המחישו ללקוח הפוטנציאלי להבין שאם לא יירשם לקבלת פרטים נוספים הוא עלול להחמיץ מוצר מושלם עבורו.
  4. השארת פרטי לקוח (הנעת הלקוח לפעולה) הוא השלב החשוב ביותר. מטרתכם לגרום לו להשאיר את פרטיו בקלות ובמהירות. אם נחזור לרגע לדוגמא הקודמת, הנחת העבודה שלנו היא שללקוחה שביצעה חיפוש למתנות לידה במנוע החיפוש,  יש צורך אמיתי בכך ולכם יש את הפתרון המושלם עבורה. הניעו את הגולשים לפעולה (!) גרמו להם לרצות להשאיר פרטי התקשרות כדי שלא יצאו כשלעומת שבאו. " מלאו פרטים ותקבלו הצעת מחיר ", " שלחו את פרטיכם ונחזור אליכם עם מידע נוסף ", " מספר המקומות מוגבל - הירשמו עכשיו וכו' ".

הקפידו על ההמלצות הללו ותשפרו משמעותית את דפי הנחיתה שלכם.