התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> צעדים חשובים בבניית דף נחיתה >> איך תקימו דף נחיתה שישיג ציון איכות גבוה בגוגל

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

איך תקימו דף נחיתה שישיג ציון איכות גבוה בגוגל

טיפים מעשיים להקמה ושדרוג ציון איכות של דף נחיתה

נתחיל מהקדמה קצרה. ציון איכות המוכר גם כ- quality score הוא דירוג דינאמי של גוגל המציין את ההערכה של גוגל הן למודעת מילים ממומנת באדוורדס (PPC)  והן לדף נחיתה המקושר למודעה.

ככל שציון האיכות גבוה יותר (מ- 0 עד 10) כך עלות הקליקים שתשלמו תרד בהדרגה, ומיקום מודעת מילים שאתם מנהלים תמוקם גבוה יותר. 

כיצד מזהים ציון איכות של מודעה, מדוע זה משמעותי עבורכם וכיצד תוכלו לשפר ציון איכות ?
כדי לראות ציון איכות של מודעת מילים, גשו לקמפיין קידום ממומן (Google Adwords) ← היכנסו לקטגוריית מילות מפתח ← טור סטאטוס. כאשר עומדים עם העכבר ליד המילה " כשיר " בטור סטאטוס, מופיע חלון קטן ובו מצוין ציון איכות של מודעת המילים. משמעות ציון איכות מרבי (10/10) היא שהן מודעת המילים והן דף הנחיתה המקושר אליה, מכילים את הביטוי ועונים על צרכי הגולש.

אופטמיזציה לדף הנחיתה משפיעה על :

  1. גובה הקליקים שאתם משלמים עבור מודעת המילים.
  2. מיקום מודעת המילים שלכם ביחס למתחרים.
  3. יחס ההמרה.

זכרו, גוגל חושב על הגולשים: כיצד להקל עליהם להתמצא, כיצד להפוך את חווית המשתמש שלהם לחיובית יותר, ובעצם לחנך אתכם להגיש להם את המידע קל יותר לעיכול. לכן, חישבו על הגולשים שלכם כשאתם מקימים דף נחיתה ותשיגו ציוני איכות גבוהים יותר.

5 הצעות יישומיות לשיפור ציון איכות quality score?

  1. ביטויים ומילות מפתח - וודאו כי מודעת המילים שלכם מכילה את מילות המפתח המופיעות בדף הנחיתה ושיש קשר הדוק בין השניים.
  2. דף נחיתה שנטען מהר - הגולשים שלכם רוצים לקבל את המידע כאן ועכשיו ואין להם זמן מיותר. וודאו שדף הנחיתה אליו מקשרת מודעת המילים בקידום הממומן נטען מהר.
  3. חישבו על צרכי הלקוחות שלכם - ככל שחווית המשתמש שלהם טובה יותר, כך גדל פוטנציאל ההצלחה במודעות הפרסום באינטרנט ושיפור יחס ההמרה שלכם ללקוחות. ומנגד, אם המודעה לא ממוקדת ואינה מכילה את החיבור הנכון לדף הנחיתה, ציון האיכות יהיה נמוך, עלויות הקליקים יעלו יותר והמודעה תידחק למיקומים רחוקים.
  4. הציגו את המידע בפורמט שגוגל מזהה - שיקלו פעמיים אם להשתמש בפלאש מכיוון שזה מבנה שגוגל אינו מזהה ולכן לא יכול לתרום לשיפור ציון האיכות.
  5. שילוב גרפיקה ותמונות – שימו לב שבדף הנחיתה מופיעה רק גרפיקה ותמונות רלוונטיות למודעת המילים.