התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> צעדים חשובים בבניית דף נחיתה >> בנייה נכונה של דף נחיתה

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

בנייה נכונה של דף נחיתה

שלב ראשון: הגדר מטרות לדף הנחיתה
דף נחיתה הוא אפיק חשוב בתהליך של שיווק אתר באינטרנט. כאשר אתם מקימים דפי נחיתה, עליכם לחשוב מה המטרה המרכזית שלשמה אתם יוצרים אותו. שילוב של מספר מטרות בדף נחיתה אחד מחטיא את המטרה ומכשיל את הצלחת הדף. ברגע שלקוח מגיע לדף ובו עניין אחד ויחיד, הוא מתרכז רק בו ומגדיל את הסיכוי שהדף ישיג את המטרה. ככל שאתם יותר ממוקדים במטרה, כך דף הנחיתה או המיני סייט שהקמתם ישיג את התוצאה באופן היעיל ביותר.

מטרות של דף נחיתה יכולות להיות שונות ומגוונות:

  • מכירת מוצר (מתנות לידה / חומר ניקוי / קורס לימודים / סדנאות)
  • שיווק שירות (ייעוץ / הנהלת חשבונות / הפעלה ליום הולדת / בעלי מקצוע / אימון אישי )
  • מיתוג מוצר או מיתוג שרות
  • פרסום שירות חדש לעסקים או לפרטיים
  • הגדלת מספר לקוחות קיימים

שלב שני: הכר את מתחריך
בקר באתרים ודפי נחיתה של מתחרים בתחום שלך. מי מהם מצליח ללכוד את תשומת לבך ומי פחות. מהם הסיבות להצלחת דף הנחיתה ו/או המיני סייט שלהם ? ככל שתזהה את היתרונות והחסרונות של מתחריך, כך תדע למקסם את דף הנחיתה שלכם בכל הפרמטרים החשובים להצלחה.

שלב שלישי: בחר עיצוב שנכון למטרה שלך
שלב הכרחי בהקמת דף נחיתה או מיני – סייט הוא בחירת עיצוב שמתאים למוצר או לשירות אותו בחרתם להציג. אלמנט העיצוב מתבטא בבחירת תמונות המחשה, הדגשות וצבעים, היכן ימוקמו  התמונות, מה יהיה גודל התמונות ביחס לטקסט וכיצד יראו כפתורי ההנעה לפעולה. כל מרכיבי העיצוב משתלבים עם התוכן כדי להעביר מסר של look and feel התואם את המוצר וקריטי להצלחת דף הנחיתה או המיני - סייט. לשם המחשה, טקסט מצוין הממוקם בצורה מקרית עם תמונות חובבניות, עלול להרתיע את הגולש ולגרום לו לעזוב את הדף לפני שמילא את פרטיו.

שלב רביעי : שמור על הגולש בדף עצמו
דף נחיתה אשר מכיל אפשרויות התקשרות בלבד ואינו כולל תפריט בצידי הדף (כפי שמקובל באתרי אינטרנט), מצמצם את האפשרות שהגולש "יזלוג" לדפים אחרים וישכח לסיים את המסלול אליו אתה מכוון. כלומר: השארת פרטי התקשרות. ככל שמספר אפשרויות הפעולה בדף מצומצמות יותר, כך גדלה האפשרות שהנתיב בו נמצא הגולש יסתיים בשליחת פרטיו בטופס.

שלב חמישי: שלב תכנים מקצועיים
התוכן הוא המלך ! (כך אמר ביל גייטס). ותוכן בדף נחיתה, במיני סייט או בדף אינטרנט תדמיתי חייב להכיל תוכן מקצועי שמוביל את הגולש לפעולה. תוכן טוב מכיל כותרת בולטת במעלה הדף, תמליל טקסט מכירתי בגוף הדף וקריאות הנעה לפעולה במקומות הרלוונטיים לכך. המטרה בכתיבת תוכן מקצועי, לגרום לגולש לקרוא את סדרת המסרים שלכם ולהבין למה חשוב לו למלא את פרטיו בטופס. במילים פשוטות: הנעה לפעולה.
התחל לעבוד ובנה לך דף נחיתה או מיניסייט מנצח !