התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> צעדים חשובים בבניית דף נחיתה >> בניית דף נחיתה לעסקים

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

רושם ראשוני הוא דבר בעל משמעות אדירה בכל מערכת יחסים. למעשה ישנם מחקרים המעידים על כך כי אנחנו קובעים תוך 15 שניות האם אנחנו מעוניינים באדם שמולנו כבן זוג או בת זוג. מחקרים אחרים מעידים על כך כי הקבלה לעבודה בראיון עבודה מוכרעת גם היא בכמה השניות הראשונות שמתקיים הריאיון. עובדה זו נכונה גם כאשר אנחנו עוסקים בעסקים ובקשר בין עסק לבין הלקוח שלו. הרושם הראשוני שמותיר עסק על הלקוח שלו הוא משמעותי ביותר והוא משפיע פעמים רבות האם הלקוח ירצה לרכוש את המוצר או השירות של העסק. על כן דף נחיתה הוא כה משמעותי וכה חשוב בעולם האינטרנט. דף הנחיתה זה הדבר הראשון שאותו בוחן הלקוח והוא מכריע פעמים רבות האם הלקוח ירצה להמשיך ולעשות עסקים עם העסק או האם יסגור את החלון ולא ירכוש את המוצר של העסק.

כיצד דף נחיתה מתקשר אל גוגל?

שימו לב אולי אינכם מודעים לכך אך אחד המקומות בהם נעשה השימוש הרב ביותר בדפי נחיתה הוא בתחום הפרסום הממומן של גוגל. גוגל מאפשרת לעסקים לבצע פרסום במנוע החיפוש שלהו כך להופיע במקומות הראשונים במנוע החיפוש. חשוב להבין כי תוכנו של דף הנחיתה הוא משמעותי ביותר לגוגל והיא קובעת בין היתר את המיקום והמחיר של המודעה שלכם על פי עיצוב ותוכנו של דף הנחיתה. כאשר אתם בונים דף נחיתה בשביל גוגל אתם צריכים להקפיד להשתמש במילות מפתח מתאימות ובממשק משתמש איכותי. לדוגמא על דף הנחיתה שלכם להתאים לשימוש בסמארטפון מכיוון שזה חשוב ביותר ורוב המשתמשים גולשים בגוגל דרך סמארטפון.

שיווק באינטרנט – כלי רב עוצמה שהכרחי לכל עסק להשתמש בו

דף נחיתה ופרסום ממומן הם למעשה חלק ממה שנקרא שיווק באינטרנט. בעבר היה נהוג לשווק את העסק דרך העיתון או הטלוויזיה והרדיו אך מאז חלף זמן רב וכיום שיווק באינטרנט הפך לכלי שכל עסק צריך להכיר ולעשות בו שימוש. חשוב להבין כי מרבית התעבורה העסקית מתבצעת באמצעות האינטרנט ומרבית הלקוחות רוכשים את מוצריהם או לכל הפחות מחפשים אחר מידע עליהם באמצעות האינטרנט. על כן האינטרנט הוא כלי שכל עסק צריך לנצל לתועלתו וזאת בכדי להגיע לתוצאות עסקיות ולרווחים גדולים. עסק שיוותר על האינטרנט ויותיר זירה זאת למתחריו הוא עסק שיגווע במהרה ויקלה לקשיים רבים.

המעז מנצח – כך משווקים נכון באינטרנט

שיווק באינטרנט דורש מומחיות עצומה והבנה עמוקה בפלטפורמות השונות. אך ניתן לומר כי גם אם אתם המומחים הגדולים ביותר לשיווק באינטרנט אם לא תעזו לא תנצחו. חשוב להבין כי ככל שאתם יותר מקוריים כך ישנו סיכוי גדול יותר שהשיווק שלכם יצליח ויגיע לתוצאות איכותיות. אם אתם רוצים להיות ויראליים ומי לא רוצה זאת באינטרנט אתם צריכים להיות נועזים ומקוריים ואת זאת אתם צריכים לזכור.