התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> צעדים חשובים בבניית דף נחיתה >> דגשים לעיצוב עמודי נחיתה בודדים ובתוך אתרים

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

דגשים לעיצוב עמודי נחיתה בודדים ובתוך אתרים

באמצעות עמודי נחיתה ניתן בקלות רבה להגיע למספר גדול של לקוחות. דפי נחיתה מעוצבים היטב יכולים לכלול הפניה ליצירת קשר, השארת פרטים של לקוחות ומתעניינים ואפילו קישור מהיר לרכישה, לתשלום וסליקה במגוון אמצעי תשלום.

כפי שחשוב להקפיד על עיצוב חנות וירטואלית על מנת שאכן תתבצענה קניות אונליין, כך חשוב להקפיד גם על עיצוב מוקפד של דפי נחיתה. זה נכון גם כאשר מדובר בדף נחיתה בודד וגם כאשר מדובר בדפי נחיתה הנמצאים בתוך אתרים.

העיצוב והמסר

עיצוב נכון של עמוד נחיתה חייב לקחת בחשבון את המסר שאותו רוצים להעביר. למשל, אם מדובר בדף נחיתה המבקש לקדם משרד לעריכת דין, הרי שנרצה שהעיצוב ישקף כובד ראש, רצינות, ידע משפטי. לעומת זאת, אם נרצה לעצב דף נחיתה לטובת גן ילדים חדש, הרי שעיצוב כבד ראש יהיה בלתי מתאים לחלוטין. אגב, אם עוסקים במקביל בעיצוב דפי נחיתה כמו גם עיצוב חנות וירטואלית תואמת, נרצה שתהיה אחידות כלשהי בעיצוב ובמסר.

עיצוב בהיר ומובן

דף נחיתה איננו מקום שהגולש אמור לבקר בו לזמן רב. דף שכזה נועד להעביר מסר מיידי, ברור וחד משמעי. על כן, עיצוב נכון לא יכלול משפטים מסורבלים, לא נהירים, בוודאי שלא מבולבלים. לא כדאי שהגופן יהיה קטן מדי ובוודאי שלא נרצה גופן מעוצב מדי, באופן שמפריע לשטף הקריאה. הקפידו על עיצוב בהיר ומובן והגולשים יקלטו את המסר.

עיצוב לטעינה מהירה

עמוד נחיתה בודד או כמה עמודים המוטמעים בתוך אתרים חייבים לענות על כלל אצבע חשוב – טעינה מהירה. אין כל טעם להשקיע בעיצוב מושקע מדי, שעשוי להפריע לטעינת הדף במכשיר הקצה של הגולש. מכיוון שכך, אין זה המקום לשלב אלמנטים גרפיים "כבדים" מדי, סרטים ארוכים או אלמנטים אחרים שיגרמו לכך שהגולש יתעייף עוד לפני שהעמוד נטען.  

תקשרו עם גוגל

חשוב להטמיע בדף הנחיתה מילים וביטויים שיודעים לתקשר נכון עם גוגל. כך, דף הנחיתה שלכם יימצא במיקום יותר אטרקטיבי. אגב, ישנם אלמנטים שגוגל לא יודעת "לעכל" כגון פלאש ולכן יש להטמיע אותם באתר לצד ולא במקום מילות מפתח רצויות.

עשה זאת בעצמך

אלה הבקיאים בעולם הסחר האלקטרוני כבר יודעים כי עיצוב חנות וירטואלית נעשה כיום בגמישות רבה, תוך הקפדה על תוכן, נראות, חוויית משתמש. בחנויות וירטואליות ניתן לשלב הוספת תכנים ועיצובים בקלות, על ידי מנהל החנות, בזכות מערכת טכנולוגית מתקדמת. מערכת זאת מאפשרת להטמיע בקלות עיצובים חדשים ולהכניס מוצרים חדשים ותיאורי מוצרים. כך, חלק מהעיצוב נעשה בשיטת "עשה זאת בעצמך" על בסיס פלטפורמה מעוצבת מראש.  

באופן דומה, קיים כיום תהליך מקביל גם בעיצוב דפי נחיתה. יש בנמצא אתרים המאפשרים לבנות באופן עצמי דפי נחיתה מקצועיים, איכותיים ומעוצבים להפליא, עם אפשרות מובנית לניהול פניות מלקוחות.