התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> דף נחיתה סוגים ומה הצורך >> דף נחיתה לשיווק מנצח לעסקים קטנים ובינוניים

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

דף נחיתה לשיווק מנצח לעסקים קטנים ובינוניים

בעידן שבו כל עסק מונע קדימה על ידי שיווק באינטרנט והתחרות על כל לקוח הולכת וגדלה; חשוב להכיר ולהשתמש בכלי שיווק חכמים ומפתים במיוחד כדי לשפר מכירות. כלים מקוונים המניעים את הלקוחות הפוטנציאלים לפעולה שמגדילה סיכוי לקנייה, מכירה או יצירת קשר עמכם.

הגדרת המושג דף נחיתה
דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי יחיד שמתקיים בזכות עצמו, עם שם מתחם (דומיין) פרטי או משויך לאשכול של דפי נחיתה נוספים שמאוחסנים בפורטל גדול. לדפי הנחיתה מגיע הגולש בדרך כלל לאחר שהקליק במודעת פרסום מילים (קמפיין Adwords) או באנר.

יתרונותיו של דף נחיתה לעסקים קטנים ובנוניים

  1. מכירה ממוקדת - דף נחיתה ממוקד מאוד במוצר או שירות אחד אותו רוצים לקדם. ככל שהטקסט ממוקד יותר, כך קל ללקוח לכוון את הלקוח בדיוק למוצר זה ולא להסיח את דעתו.
  2. זמן הקמה קצר - משך הקמת דף נחיתה קצר ועומד על מספר שעות.
  3. ציון גבוה בקמפיין Adwords - דף נחיתה 'מכוון-מוצר' הכולל תוכן רלוונטי, משפר משמעותית את החיבור למודעת מילים בקמפיין Adwords בגוגל ועשוי להוזיל את עלויות ההקלקות.
  4. מודולים מתקדמים – דף נחיתה אמור להכיל כל מה שטוב לעסק שלך: וידאו של הדגמת המוצר, חיבור לרשתות חברתיות, הודעת SMS בכל פניה של לקוח מדף הנחיתה ועוד.
  5. עלות משתלמת - עלות הקמת דף נחיתה או מספר דפי נחיתה למוצרים שונים (בעזרת מערכת איזילנד) נמוכה, כלכלית, ומשתלמת מאוד לעסקים קטנים המעוניינים להשיג בולטות בעלויות נמוכות.

דף נחיתה כמניע לפעולה
לדף נחיתה חוזק שיווקי עצום עבור העסק בזכות גישה קצרה ועניינית : לא אתר עמוס תוכן שמכהה את דחף הקנייה של הגולש. דף נחיתה מציג מסר שיווקי עוצמתי ובהיר, כשבשורה התחתונה מתבקש הגולש ליצור קשר מיידי, ללא דחיות. וכך אכן קורה:
גולשים המחפשים מוצר או שירות מסוים (סדנא, עורך דין, תנורי אפייה, כסא גלגלים, בית מלון, מקרר תעשייתי, מנהל חשבונות וכל נושא אחר שבית העסק מוכר), מגיעים לדף שלכם לאחר שהקליקו על מודעת מילים. הם מתרשמים מהמסר השיווקי שמוצג להם באמצעות קופירייטינג משכנע, עיצוב מפתה ומניע לפעולה ויוצרים קשר או פעולת קנייה ללא דחיות.