התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> ניהול והשגת לקוחות מדף נחיתה >> דפי נחיתה הפכו לכלי מרכזי בפרסום באינטרנט

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

איך דפי נחיתה הפכו לכלי מרכזי בפרסום באינטרנט

עסקים רבים מפרסמים בערוצי המדיה השונים במטרה להגדיל את החשיפה בפני קהל לקוחות עתידיים. פרסום באינטרנט באמצעות דפי נחיתה נחשב לאחד הכלים היעילים במיוחד.

מהו דף נחיתה  

דף נחיתה זכה לכינוי בשל העובדה כי מדובר בדף הראשון אליו נחשפים הגולשים באינטרנט לאחר ההקלקה. אם תרצו, דף נחיתה הוא השער בו עוברים הגולשים בדרכים לאתר ולכן מדובר בכלי פרסום אפקטיבי המשפיע על הלקוחות הפוטנציאליים.

מהו דף נחיתה טוב

 על מנת לבנות דף נחיתה המושך את העין חשוב מאד להדגיש את הצבעים ולרשום את כל הפרטים החשובים. נוסף על כך, חשוב מאד להשאיר מקום בו האנשים ישאירו את הפרטים שלהם לצורך יצירת קשר. ניתן גם לעודד אנשים להשאיר את כתובת הדואל שלהם במטרה להצטרף לרשימת תפוצה. השארת הפרטים מתאפשרת אודות לדף נחיתה מושקע המעודד אינטרקציה עם קהל הלקוחות.

כיצד תצרו דף נחיתה שימשוך קהל לקוחות

באמצעות פרסום באינטרנט הכולל דף נחיתה אפקטיבי ניתן למשוך את קהל הלקוחות. מה חשוב להביא בחשבון?

  • מילות מפתח: עבור רבים מדובר בשאלת מיליון הדולר. בתשובה לשאלה עליכם להשקיע מחשבה רבה בעריכה של דף הנחיתה. מה יש לעשות? הקפידו לכלול מילות מפתח וביטויים הקשורים לעסק כך יהיה קל יותר לאתר את דף הנחיתה ולהציג בפני לקוחות פוטנציאליים.
  • מודעת פרסום: נוסף על כך, חשוב מאד לעצב את הדף כמודעת פרסום הכוללת את כל הפרטים החשובים ביותר שיגרמו לאנשים המתבוננים במודעה להיות לקוחות פוטנציאליים.
  • עיצוב: על מנת למשוך את תשומת הלב של האנשים ולהפוך אותם ללקוחות פוטנציאליים חשוב מאד להשקיע בעיצוב. עיצוב מרשים מהווה נקודת פתיחה מוצלחת בה האנשים פוגשים את המודעה. אם המודעה מעוצבת באופן מרשים הרי יכולה להיות לכך השפעה רבה מבחינת התעניינות של אנשים במוצר.

לא רוצים לשלם על טעויות –בחרו חברת פרסום

לצורך המראה באמצעות דף הנחיתה עליכם לבחור חברת פרסום באינטרנט  מתאימה אשר תדע לתת לכם את המענה ההולם לקמפיין הפרסום.  אם אינכם יודעים זה הזמן לספר כי יש רק 5 שניות לגרום ללקוחות פוטנציאליים להישאר בדף הנחיתה רגע לפני שהם עוברים לדפי הנחיתה של המתחרים. דפי נחיתה שלא הושקעו בהם מחשבה יתרה עשויים לגרום לאיבוד לקוחות פוטנציאליים. לא חבל? דפי נחיתה הכותבים על ידי חובבנים משדרים אי אמינות וגורמים לאיבוד לקוחות פוטנציאליים. אם אינכם מעוניינים כי הלקוחות יחשבו שהעסק שלכם חובבני, הרי כדאי להשקיע בבחירת חברת פרסום.

 

מוכנים להמראה

דף נחיתה המעוצב על ידי מומחים וכתוב על ידי קופירייטר מקצועי יסייע בהגדלת מאגר הלקוחות לעסק. מכאן יש חשיבות רבה להשקיע משאבים רבים בכתיבת דף הנחית ועיצובו. אנשים שהגיעו אל הדף באמצעות מודעת פרסום עשויים להיות לקוחות פוטנציאליים ולכן חשוב מאד לא למהר אלא להשקיע רבות על מנת להגדיל את הלקוחות.