התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> ניהול והשגת לקוחות מדף נחיתה >> דפי נחיתה להשתכנע מהמסר

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

דפי נחיתה נותנים נופך אישי לחוויית הלקוח באמצעות הדגשת המסר באמצעים ויזואליים. מטרת דפי הנחיתה היא להפוך את הגולשים או הצופים ללקוחות פוטנציאליים אשר יעשו מעשה ויגלשו לאתר הבית, ייצרו קשר או יקנו את המוצר. דפי נחיתה הינם אידיאליים בתהליך ההובלה של הלקוחות אל עבר המטרה הרצויה.

דפי נחיתה מוצלחים מאפשרים למבקרים להפוך להיות לקוחות או להמשיך את הקשר באמצעות האתר והורדת התוכן המתאים. מעקב אחר סטטיסטיקות של דפי הנחיתה, יכולים לסייע לעקוב אחר פעילותם של הגולשים, לדעת מה עובד ומה פחות עובד ולנסות להתאים את הקמפיין לקהל ממוקד.

דפי נחיתה מסייעים לפקח על יעילות הפרסום

באמצעות מעקב תמידי אחר יחס ההמרה, וקמפיינים דומים, יכול בעל התוכן לבדוק מה עובד ומה לא. סביר להניח כי בדף נחיתה, אשר מקום יצירת הקשר הינו בולט וזמין, השלמתו ומילואו יהוו יתרון לקמפיין כולו.

בכל מקרה, רצוי לעצב ולתכנן מספר דפי נחיתה על מנת לבדוק את היעילות של כל אחד מהם בזמן אמת.

היתרונות בדפי נחיתה במספרים

הנימוק העיקרי אשר משפיע על בעל חברה או שרות להשקיע בדף נחיתה, הוא עלותו הזולה. דף נחיתה התגלה כדף הזול ביותר, כאשר משווים אותו להקמת אתר, כתיבת תכנים, תכנון קמפיין פרסומי בעיתונות המודפסת ועוד. הוא לא דורש תחזוקה רבה, וסביר להניח כי הוא ישיג יחס המרה טוב יותר מכל שאר השיטות.

דף נחיתה עם תמונה עבור הרושם הראשוני

כוחו של דף הנחיתה הוא במידת מיקודו. באמצעות מספר משפטי מפתח, כותרת מעניינת ותמונה מושכת, יכול הלקוח הפוטנציאלי להתרשם מהמוצר ולהבין אותו באופן טוב יותר מאשר גלישה בנבכי האתר הקיים. האתר, אטרקטיבי ככל שיהיה לא יוכל להתחרות אל מול דף הנחיתה במידיות המסר. שיעור הזכירה של המוצר יהיה גבוה אף הוא, במיוחד לאחר מילוי הפרטים האישיים

ההנחה העומדת בבסיס דף הנחיתה הוא שאם הלקוח כבר הוריד את ההצעה מהדף, הוא כמובן ירצה להוריד גם תכנים. הסיכוי למשוך אדם שהתעניין במוצר, אל עבר מאמרים ונושאים מתקדמים יותר בתחום, גבוהה יותר.