התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> דף נחיתה סוגים ומה הצורך >> דפי נחיתה לתוכניות שותפים

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

בדומה לכל דף נחיתה אחר, דפי נחיתה לתוכניות שותפים צריכים להשיג מטרה אחת והיא : השארת הגולש בדף והנעתו לפעולה על מנת שיצור קשר עם בית עסק כזה או אחר. דפי נחיתה לתוכניות שותפים צריכים להכיל תוכן רלוונטי, כתיבה שיווקית יעילה ועיצוב התומך במטרת הדף כדי להגיע לחשיפה מקסימלית ובסופו של דבר ללידים ממשיים .

דפי נחיתה לתוכניות שותפים דורשים תכנון מוקדם

עיצוב ובנייה של דפי נחיתה לתוכניות שותפים אשר נועדו לקדם שיווק ברשת מצריכים מכם ללא כל ספק לתכנן היטב את התוכן אשר יוצב באתר לצד העיצוב אשר יציג אותו. בתוכניות שותפים יותר מאשר בכל סוג שיווק אינטרנטי אחר, דפי הנחיתה צריכים להפעיל את הגולש ולגרום לו להשאיר פרטים או לנקוט בפעולה אחרת. על כן, בעת הקמת דפי נחיתה לתוכניות שותפים יש לקחת בחשבון : מה הוא תוכן הדף אשר בו מוצבים הקישורים, מה הוא תוכן הקישורים ואילו קישורים בכלל יכנסו לאתר .

דבר קריטי אשר יש לקחת בחשבון הוא הלך הרוח של הגולש. גולש אשר יחוש כי בוני הדף מעמיסים עליו תוכן לא רלוונטי או עודף בקישורים, יצא מהדף במהירות הבזק, וגרוע מכך, יעבור לחפש מענה באתרים של מתחרים על אותו נתח שוק, כך שההפסד הוא כפול ומכופל.

כאשר אתם בונים דף נחיתה לתוכניות שותפים עליכם לקחת בחשבון כי גולש אשר חיפש מידע על רהיטים, יטה להישאר בדף אם יוצבו בו קישורים בנושאים משיקים אשר קשורים לעיצוב הבית אבל אם לפתע תהיה הצפה של קישורים בנושאים אשר אינם קשורים בכלל, הדף לא ישיג בסופו של דבר את מטרתו. גם אם הגולש לא יתרגז, הוא פשוט ישתעמם ויברח החוצה .

מתי בונים דפי נחיתה לתוכניות שותפים ?

במסגרת שיווק וקידום העסק שלכם, אם אתם חושבים לקדם את העסק שלכם במסגרת תוכנית שותפים, אתם עושים כמובן בחוכמה. בתוכנית שותפים המקודמת בעזרת דפי נחיתה לתוכניות שותפים, אינכם משקיעים כל כסף בקידום ממומן או אורגני של העסק שלכם. במקום זאת, אתם נשענים על הפצת העסק על ידי שותפים שלכם, ולהם אתם משלמים עמלה על כל ליד שהגיע דרכם. הפקת דפי נחיתה מקצועיים לתוכנית שותפים הם הכרח על מנת להפוך את כל המיזם למוצדק וריווחי עבור כל השותפים בו.