התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> ניהול והשגת לקוחות מדף נחיתה >> הגברת יחס ההמרה בדף הנחיתה שלכם

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

הגברת יחס ההמרה בדף הנחיתה שלכם

דפי נחיתה מטרתם ותפקידם הוא קידום מכירות, בשונה מהאתר הקלאסי המוכר לנו - עברו כברת דרך במושגים של יעילות ושימוש. בשנים האחרונות נעשה שימוש בדפי נחיתה בשוק האינטרנטי- כך שגם בעלי עסקים קטנים יכולים, להפיק את המירב מדפי נחיתה. המטרה העיקרית של דפי נחיתה הפרדת התוכן הייעודי למטרות מכירה או שרות  מסויים כדי להגביר את "יחס ההמרה" של גולש ללקוח.

במאמר זה נדגיש את הנחיצות של דפי נחיתה שונים למטרות שונות- ככל שדף הנחיתה שלכם ממוקד יותר במטרה שלכם, כך גדלים הסיכויים שהגולשים יהפכו ללקוחות החדשים שלכם. עם זאת,  מומלץ לחשוב היטב אילו אלמנטים עיקריים עליכם להוסיף לדפי הנחיתה שלכם. הרצת בדיקות קבועות, אותם תוכלו לעשות דרך אתרים המספקים שירות שכזה, כמו google optimizer כי דף נחיתה מוצלח דורש השקעה טיפול וטיפוח.

כאן ניתן לראות דוגמאות והסברים בוידאו "הסברים בוידאו ליחס המרה"

תופתעו לגלות, איך אפילו אלמנט כל כך קטן וכביכול לא משמעותי שתוסיפו או שתתעלמו ממנו, יכול לעשות את כל ההבדל בעולם המושגים של "יחס המרה" בדפי הנחיתה שלנו- כדי לדעת אם דף נחיתה קולע למטרה, תוכלו לעשות שימוש במבחן ה-"שמונה שניות". תציגו את הדף לאדם שלא צפה בו קודם לחמש שניות בלבד. אם אחרי הזמן הזה הוא לא יודע על מה הדף שלכם מדבר, כנראה שלא בניתם דף מוצלח.

לסיכום- כדי להגדיל את "יחס ההמרה" של דף הנחיתה שלכם אתם צריכים ליצור את דף הנחיתה המושלם המציג בצורה הטובה ביותר את המוצר או השירות שלכם -  זה יכול להיות על ידי בדיקות גרסאות שונות לדף או הצגתו לגורמים נטרלים שונים או שימוש בשירותם של חברות המתמחות בזה.