התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> ניהול והשגת לקוחות מדף נחיתה >> הקמת מועדון לקוחות על ידי דף נחיתה

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

הקמת מועדון לקוחות על ידי דף נחיתה

שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין עסק לעסק מצליח ?

מחקרים מראים שהרבה יותר משתלם לשמר לקוח קיים מאשר להשיג לקוח חדש.

כל בעל עסק יאשר שהמטרה החשובה ביותר מבחינתו, היא להגדיל את מספר הלקוחות.

השגת לקוח חדש כרוכה בהוצאות שיווק, פרסום, כוח אדם בעוד שימור לקוחות יכול להתאפשר בקלות ובעלות נמוכה מערכת אינטרנטית.

שומרים על קשר עם הלקוחות בעלות נמוכה

האינטרנט הוא האמצעי הנוח והזול ביותר לשימור לקוחות קיימים, ניהול דיאלוג מתמשך עימם ומעקב אחר גידול במספר הלקוחות באופן עקבי. לקוח שנרשם למועדון לקוחות, מצפה לקבל ערך מוסף שיכול להתבטא במידע, הנחות, הטבות, הודעות על מבצעים לפני כולם ובעיקר יחס מועדף.

את הקשר עם הגולשים הרשומים במועדון הלקוחות ניתן לשמר על ידי ניוזלטר ( דיוור מקוון )  לאימייל, בלוג, ניהול דף קבוצה בפייסבוק, דיוור ב- SMS, ניהול חשבון בטוויטר ועוד.

הגדלת מספר הנרשמים למועדון לקוחות – דף נחיתה שווה זהב

הקושי המרכזי הוא לשכנע גולשים המתעניינים במוצר או בשירות שהנכם משווקים, להירשם למועדון לקוחות. איך בכל זאת ניתן לשכנע אותם בקלות יחסית ? על ידי הקמת דף נחיתה ייעודי שמועלה לאוויר במטרה להגדיל את מספר הנרשמים לקוחות חדשים.

בדף תופיע רשימה קצרה של מסרים אשר יסבירו להם למה הם יפסידו אם לא ירשמו במאגר הלקוחות שלכם (הנחה בימי הולדת, הודעה על מבצעי סוף עונה וחגים, מדריכי מידע בתחומים שמעניינים אותם וכל הטבה רלוונטית לתחום עיסוקכם).

כשלמעלה מ- 80% מהישראלים מבצעים חיפוש בגוגל מידי יום ואחוז מכריע של החלטות רכישה מתחיל מחיפוש באינטרנט; משתלם במיוחד לרשום חברים חדשים למועדון הלקוחות שלכם דרך האינטרנט – באמצעות דף נחיתה ממוקד.

שני יתרונות גדולים לפותחים דף נחיתה במערכת EZland

  1. מערכת דפי הנחיתה האוטומטית והידידותית של EZland מאפשרת לכם הקמת דף נחיתה לטובת הרשמה למועדון לקוחות בעצמכם בזמן קצר ובתמיכה טכנית מלאה.
  2. כל דף נחיתה מספק לכם כלי ניהול מועדון לקוחות כלול במחיר הדף. יתרונות המועדון :
    • מצטרף חדש מופיע בשמו, מספר הטלפון שלו, אימייל ותאריך הצטרפות.
    • ניתן להוסיף תזכורת להתקשרות עם הלקוח ביום מסוים.
    • הודעה על הצטרפות לקוח גם לתיבת הדוא"ל שלכם.
    • אם העסק משווק מספר שירותים, הלקוח מציין את תחום העניין בגוף דף הנחיתה.
    • הוספת מענה אוטומטי ( auto - responder) שמחזק את אמון הלקוח בכם.
    • אפשרות דיוור לכל לקוחותיכם או חלקם - ישירות מתוך המערכת באופן ידידותי ופשוט. 

הקליקו כאן כדי להקים דף הנחיתה למועדון הלקוחות שלכם וקבלו 5 ימי ניסיון ללא התחייבות