התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> צעדים חשובים בבניית דף נחיתה >> כוחו של דף נחיתה עבור העסק שלך

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

כוחו של דף נחיתה עבור העסק שלך

להקמת דף נחיתה 2 מטרות עיקריות

  1. להשיג לקוחות פוטנציאלים המתעניינים בשרות או במוצר המשווק על ידי העסק שלכם ( ובו הלקוח / ה מתעניין ).
  2. להניע את הלקוחות לפעולה כך שישאירו את פרטיהם וניתן יהיה לקדם מכירה.

כיצד לקוח מגיע לדף הנחיתה שלכם ?
במרבית המקרים, לקוח חדש יגיע אל דף נחיתה דרך פרסום באינטרנט:

  • באנרים פרסומיים
  • מודעת מילים ממומנת כמו קפיין AdWords
  • אינדקס מקצועי - הופעה במנוע חיפוש או אינדקס בתחום בו נותן השרות חושף את עצומו

למה דווקא דף נחיתה ?
דף נחיתה איכותי מעניק לכם תוצאות המאפשרות לכם לאסוף מידע חשוב הן כמותי והן איכותי על לקוחותיכם. בשונה מתוכן של אתר אינטרנט שיכול להיות מפורט, ארוך יותר ומקיף; דף נחיתה הוא תמצית המידע על המוצר ומוצג בדרך המרוכזת ביותר בכדי מקסם את השפעתו על הגולש.
בנייה נכונה של דף נחיתה ושימוש נכון בתכנים ,עיצוב מתאים וחשיפה נכונה של המסר אותו אתם משווקים, יגדילו משמעותית את אחוזי הצלחה של דף הנחיתה.

השפעות חשיפת דף נחיתה על הצלחתו

חשיפת דף נחיתה מושפעת ממספר גורמים :

  1. מיקום מודעת המילים - היכן ממוקמת המודעה הממומנת בה הלקוח נחשף לשרות המוצע
  2. הקישור שמפנה לדף הנחיתה - המיקום בו יש הפניה ללחוץ על קישור המפנה לדף השארת הפרטים
  3. התאמה בין מודעת המילים לחיפושים - בפרסום באינטרנט ישנה חשיבות להתאמה בין שעות גלישה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם וחשיפת המודעה הממומנת או הבאנר בשעות אלה ובימים מסוימים בשבוע. יתכן שהמודעה מוגדרת כך שתופיע רק בשעות העבודה, בעוד הלקוחות שלכם מתפנים לבצע חיפושים לגבי המוצר בשעות הערב והלילה.