התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> ניהול והשגת לקוחות מדף נחיתה >> כיצד תוכלו ליצור דף נחיתה מושקע

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

כיצד תוכלו ליצור דף נחיתה מושקע?

ליצור דף נחיתה מעוצב ומושקע שיביא לכם הרבה תוצאות. כיצד ניתן לעשות זאת? ולמה חשוב לעשות את זה הכי טוב שאפשר?

דף נחיתה הוא נכס דיגיטלי חשוב מאוד לכל בעל עסק. למעשה דף הנחיתה הוא הדף אליו ינחת הגולש שהוא לקוח פוטנציאלי שלכם. הוא יגיע לאחר הקלקה על קישור שפרסמתם ברחבי הרשת או בחתימת המייל שלכם. כשהוא ינחת בדף יהיו לכם כמה שניות של חסד בהם יקבע הגולש האם אתם שווים התייחסות או שעדיף לסגור את הדף שלכם באופן מידי - כי אין לכם באמת מה למכור. כדי לשכנע אותו שכדאי להשיר ויש לכם מה לתת לו, שווה לכם להשקיע הרבה משאבים בעיצוב דף הנחיתה. הדף שישאיר את הלקוח הפוטנציאלי בידיים שלכם ויקרב אותו לקראת רכישה.

עיצוב מוצלח

כדי להצליח לעצב דף נחיתה מוצלח ואפקטיבי יש לפעול בשני מישורים. החלק הראשון הוא תכנון התוכן והמראה הוויזואלי של הדף. החלק השני הוא העיצוב הגרפי בפועל. כמה חשוב לפעול בצורה חכמה ולתכנן היטב את הדף ואת התוכן שלו. מה תכתבו בו? אילו כותרות יודגשו בו? האם תוסיפו בו תמונה או אנימציה? למעשה כל מילה וכל ס"מ בעיצוב של הדף חייב להצדיק את קיומו ולפעול את פעולתו. כדי שהגולשים אכן יתרשמו מכם לטובה ויישארו במקום.

לאחר תכנון מדוקדק ניתן לעבור לפן המעשי בעיצוב גרפי. כולנו מודעים לכך שעל מנת לעצב דף מוצלח יש לעשות שימוש בתוכנות גרפיות מתקדמות. ככלל התוכנות הגרפיות כיום מציעות מבחר כלים עשיר מאוד והתוצאות מדברות בעד עצמן. השמים הם הגבול ביחס לעיצובי האתרים ודפי הנחיתה. כמובן שחשוב שאיש מקצוע בוגר לימודי עיצוב גרפי  עם ניסיון בתחום יבצע את העבודה. כמו כן יש לבחור את התוכנה הנכונה עבור העיצוב. התכונה תיבחר בהתאם לסוג העיצוב הרצוי.

בנוסף יש לתכנן את הפעולה אותה אתם מצפים שהגולש שנוחת אל הדף שלכם יבצע. האם אתם רוצים שישאיר לכם פרטים ליצירת קשר? מעוניינים שיחייג אליכם? שיחפש את המוצר שלכם בחנויות? כאשר ברור לכם מה אתם מצפים ממנו אתם יכולים לפעול בצורה מכוננת יותר על מנת להפעיל אותו בצורה יעילה. כך שהדף נחיתה שלכם ימריא אתכם ואת העסק שלכם.

עיצוב מוצלח באמצעות תוכנה גרפית של דף הנחיתה תוביל אתכם לתוצאה נפלאה ומשביעת רצון. דף נחיתה שיפעיל את הגולשים ויהפוך אחוזים מסוימים מהם ללקוחות שלכם.