התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> כתיבת תוכן בדפי נחיתה >> כתיבה שיווקית לדפי נחיתה

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

כתיבה שיווקית לדפי נחיתה

קופירייטינג לדף נחיתה מנצח
כתיבה שיווקית היא שחקן מפתח ההופך כל דף נחיתה למנצח. כתיבה שיווקית משפיעה על הלקוח אם להישאר בדף הנחיתה או ללחוץ בקלות על כפתור ה X וללכת למתחרים.
להבדיל מדפי תוכן לאתרי אינטרנט אשר מתוכננים להיות מפורטים ונכנסים לפרטים הקטנים;
לניסוח דפי נחיתה יש אופי אחר, הרבה יותר חד, תמציתי, מדויק ומשכנע.

האם יש נוסחה סודית לכתיבה שיווקית של דפי נחיתה ?
בהחלט יש כללי זהב לניסוח דף נחיתה מושחז.
בשונה מדייט בין שני אנשים, בדף נחיתה (בדרך כלל) יש הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני חיובי ואם "הסחורה" לא מוגשת ללקוח על מגש של כסף, הוא יפנה לחפש את מבוקשו אצל המתחרים.
משוואת הטקסט לדף נחיתה מורכבת מ: תוכן שיווקי קצר וקולע + קריאה של הנעה לפעולה.
טקסט ארוך במקרה זה יפספס את המטרה ולכן מה שעיני הגולש רואות על המסך בשניות הראשונות, אמור לגרום לו לקנות או לפחות ליצור עמכם קשר באופן מיידי כדי לקדם את תהליך הרכישה.

הידעת ? 75% מכלל הקניות הן בעולם הווירטואלי והן בחנויות, מתחיל מחיפוש מידע באינטרנט.

גולשים מגיעים לדפי נחיתה דרך מודעות מילים, באנרים או אינדקסים. לכן ברור כי גולש שהגיע לדף המכירה בחר להגיע אליכם מתוך סבך המידע ברשת והוא מעוניין באופן מובהק לקבל מידע שמוביל לקנייה. הלקוח שהגיע לדף הנחיתה שלך "כבר עומד בדלת". אולי הוא כבר עם כרטיס האשראי שלוף ומונח על שולחנו. תן לו להיכנס ! חשוב מאוד לעזור לו לעשות צעד נוסף שיקל עליו להחליט אם להשאיר בידיך את פרטי התקשרות עמו. כבדו את הלקוחות שלכם. וזכרו,  זמנם יקר.  לכן היו מרוכזים במשימה ואל תבזבזו את זמנם.
 
טיפים לכתיבה שיווקית לדף נחיתה
•    שלבו תוכן שיווקי תמציתי, מדויק וקולע.
•    דברו לקהל היעד שלכם בגובה העיניים ובסגנון המתאים לו (צעירים, פנסיונרים, סטודנטים).
•    נסחו מסרים שיווקיים עוצמתיים שנחרטים בתודעה.
•    תארו לו בדיוק באיזה שירות או מוצר מדובר.
•    הניעו אותו לפעולה.

רוצה להשיג יתרון שיווקי מול המתחרים שלך ? 
מלא טופס יצירת קשר להצעת מחיר עבו
ר תוכן שיווקי מקצועי לדף הנחיתה שלך.