התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> ניהול והשגת לקוחות מדף נחיתה >> מהן הדרכים הנכונות לשיווק באמצעות דפי נחיתה

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

מהן הדרכים הנכונות לשיווק באמצעות דפי נחיתה?

התעבורה באתר היא חיונית ובעלת ערך, אך בד בבד גם קשה להשגה. כיום ברחבי הרשת פועלים אתרי אינטרנט רבים וכתוצאה מכך הקרב על תשומת ליבם של האנשים דורש השקעה, הן של כסף והן של מאמץ. הדבר מקבל משנה תוקף גם כאשר מדובר בבניית דפי נחיתה. לצפות שדף נחיתה יביא תנועה אורגנית לאתר ביום שחרורו ואילך, זה חסר בסיס, שכן ללא טקטיקה מובנית או אסטרטגיה שיווקית הסיכוי שאנשים יראו את דף הנחיתה שלכם קטן.

אז מה עושים? משקיעים

בכל הנוגע לשיווק באמצעות דפי נחיתה עומדות בפניכם כמה וכמה אפשרויות להשיג את התנועה הזאת, בה כולם חפצים. הראשונה היא גם היקרה מכולן היות והיא דורשת תשלום. בעזרת פתיחת הארנק והשקעה כספית אתם תוכלו להגיע אל קהל היעד באופן מהיר, ממוקד ומכוון מטרה. אל תדאגו, אינכם חייבים להשקיע מאות אלפי שקלים לשם כך, זה היתרון ברשת, השקעה של כמה עשרות שקלים ביום תעשה את העבודה במרבית המקרים.

מקומה החשוב של המדיה החברתית

רוב המדיות החברתיות כוללות פלטפורמה ליצירת מודעות אשר הופכת את הנושא להרבה יותר פשוט וקל. בעזרת פרסום בפייסבוק למשל ניתן למצוא את הקהלים המתאימים לדף הנחיתה שאתם משווקים ואף לעקוב אחר מידת היעילות שלו בשטח. כך למשל אם תוך פרק זמן מסוים אינכם רואים את התוצאות הרצויות, תוכלו למקד את השיווק שלכם טוב יותר ואולי אף לשנות או לשפר את תוכן המודעה בהתאם לקהל היעד.

אל תתפזרו

אם המטרה שלכם היא להגיע ליותר אנשים באמצעות דף הנחיתה כמובן שפרסום בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם או בגוגל יכול לעשות את העבודה. אולם יש להבין כי אי אפשר לירות לכל החזיתות ולקוות להצלחה, עליכם לבחון את היתרונות והחסרונות של כל מדיה, לבדוק לפחות כמה מדיות כדי להבין את מידת יעילותן ולבחור את הפלטפורמות המתאימות ביותר עבור העסק. אל תשכחו שהזמן קצר והמלאכה מרובה ואם תיקחו זאת על עצמכם ותעשו שיעורי בית תוכלו להגדיל את התנועה לדף הנחיתה שלכם, קל וחומר לאתר.

הכוח של עבודה משותפת

מאז שאנו ילדים מלמדים אותנו שבשיתוף פעולה נוכל ליצור דברים רבים, ואכן כאשר מדובר בשיווק וקידום דפי נחיתה יש לכך אפילו חשיבות רבה. אם תוכלו לחבור לאתרים שכבר עובדים, מפרסמים ונהנים מתנועה רבה אשר יסייעו לכם לקדם את דף הנחיתה, זה יהיה מצוין. לרוב מדובר בארגונים, חברות או עסקים רלוונטיים אשר יכולים לקדם את המוצר או השירות שאתם משווקים בדף הנחיתה בדרכים שונות ומגוונות, החל בפרסום תוכן הנוגע למוצר או השירות בבלוג, דרך המלצה או סקירת מוצרים, ועד פרסום בגוגל, בפייסבוק של האתר או במדיה חברתית אחרת בה הוא פועל וכן הלאה.

ישנן דרכים רבות לקדם דפי נחיתה, אולם אין לכך דרך "קלה". כדי לעשות זאת בצורה יעילה, מומלץ ורצוי לפנות לחברה מקצועית שזהו תחום התמחותה על מנת שתסייע לכם לבנות אסטרטגיה שיווקית ומותאמת אישית לצרכים ותקציב של העסק.