התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> ניהול והשגת לקוחות מדף נחיתה >> ניהול פניות נכנסות של לקוחות כדרך להגדלת רווחיות

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

ניהול פניות נכנסות של לקוחות כדרך להגדלת רווחיות

כל עסק באשר הוא שואף להקטין תקציבי שיווק ולהגדיל יחס המרה בין מספר לקוחות פוטנציאלי למספר לקוחות חדשים.
אחת הדרכים הטובות ביותר לטפל בלקוחות ולהוסיף לקוחות חדשים לחברה היא ניהול פניות נכנסות ושמירה על קשר עם הלקוחות הפוטנציאלים. עסקים רבים נוטים לפעול בשיטת "כיבוי שריפות" ולא תמיד נותנים יחס ללקוח שפונה. כאן המקום לציין שלעיתים נדמה לנו שפונה מסוים אינו דג שמן ולכן לא מקדישים לו תשומת לב ראויה. אך דווקא הוא מחובר לגורמי מפתח שרלוונטיים לתחום שלכם.
שמירת קשר עם גולש  שפנה אליכם דרך דף נחיתה ממוקד - מגדילה משמעותית את הסיכוי להופכו ללקוח שלכם.


3 דרכים להגדלת מספר הלקוחות על ידי ניהול פניות נכנסות

  1. תגובה מיידית לפניית לקוח – בעידן שבו התקשורת מיידית ומסרים עוברים באופן ישיר בערוצים רבים כמו אימיילים, רשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין) ותוכנות מסרים חשוב מאוד לחזור אל גולש שפנה אליכם בהקדם האפשרי.
  2. חזרה ללקוח במועד שנוח לו – לעיתים כשאתם חוזרים ללקוח, הוא בדיוק בפגישה או בשיחה. חשוב לתזכר את המועד החדש בו קבעתם לדבר.
  3. שימרו עם הלקוח הפוטנציאלי על קשר – לאחר ששלחתם הצעת מחיר או מסרתם פרטים אודות המוצר או השירות (קורס, סדנא) צרו קשר ובררו בנועם איך תוכלו להתקדם.

כיצד תוכלו לנהל פניות נכנסות של לקוחות על ידי מערכת איזילנד ?

  1. שמירת כל הפניות דרך דף הנחיתה - המערכת שומרת את כל הפניות שאתם מקבלים דרך טופס "צור קשר". כך שאין מצב שפניה נמחקת בטעות. אתם תמיד יכולים לחזור לקטגוריית "לקוחות" בניהול דף הנחיתה ולצפות בפניות הלקוחות.
  2. הצגת פרטי הפונה במלואם - המערכת מציגה את שם הפונה, מספר הטלפון שלו, דואר אלקטרוני, ותאריך הפניה.
  3. תיאום מועד התקשרות חדש עם הלקוח - באותה קטגוריה ניתן (ומומלץ) לתעד את זמן ההתקשרות הבא עם הלקוח. בין אם זה מועד שיותר נוח לו, או follow – up לאחר שליחת הצעת מחיר.
  4. הוספה עצמית של לקוחות שפנו בטלפון - לקוחות שפנו טלפונית, ניתן להוסיף למאגר הלקוחות באופן ישיר על ידכם ולרכז את כל הפניות ברשימה אחת מסודרת.
  5. הגדרת סטאטוס הלקוח/ה - תוכלו להגדיר בסטאטוס הלקוח האם הפניה היא מלקוח קיים, לקוח פוטנציאלי או בטיפול.
  6. עריכת הרשימה לפי צרכיכם - לפי סדר הפניה, לפי זמני התקשרות או לפי סדר אלפביתי.

איך לכם זמן לעקוב אחר פניות הלקוחות ? מערכת EZLand ממיינת את כל הפניות עבורכם ומודיעה לכם על כל פניה חדשה ישירות לטלפון הנייד ב- SMS. השירות לאחר תקופת הניסיון כרוך בתשלום.

כדי לממש את הפוטנציאל הגלום בדף נחיתה שהקמתם, עליכם לשמור את פניות הלקוחות ולעקוב אחריהם. שווה להקדיש לכך מספר דקות ביום ולשמור על רשימת לקוחות / פניות נכנסות מסודרת ומאורגנת. כך תוכלו לנהל דיאלוג אמיתי עם הלקוחות, לשלוח להם דיוור ולהוביל אותם להירשם לרכישת המוצר או השירות שהנכם משווקים.