התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> ניהול והשגת לקוחות מדף נחיתה >> עיצוב דפי נחיתה מקוריים

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

עיצוב דפי נחיתה זהו השלב החשוב ביותר בתהליך בניית דפי נחיתה למטרות שיווק המוצר או השירות הקיים. בשונה מאתר, דפי הנחיתה הם אותם דפים אותם הלקוח רואה וזוכר, ואשר מחייבים אותו לפעולה מידית. בין אם דפי הנחיתה דורשים הרשמה, יצרת קשר או קנייה ישירה של המוצר, הם נדרשים להיות מושכים את העין, לעודד ולהיות מקוריים באופן אשר יקשה על הלקוח לשכוח אותם.

ברחבי הרשת, ישנם מגוון דפי נחיתה אשר מתחרים על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי. סביר להניח כי אותו אדם אשר נחשף לכל כך הרבה דפי נחיתה, לא יזכור אותם בים המידע המגיע אליו, ולכן על דף הנחיתה להיות מקורי, חדשני, ולהשתמש בכל האלמנטים העיצוביים העומדים לרשותו בכדי להישאר בתודעה. צבעים, פונט מיוחד או ריבוי תמונות ואף סרטי ווידאו קליפים קצרים יוכלו לבצע עבודה זו.

איך לעצב דפי נחיתה מצליחים?

איך לעצב דפי נחיתה מקוריים ומושכים את העין הינו נעלם אשר יש לפתור אותו. בכדי לנסות לסייע, כדאי להתחיל לראות מגוון דוגמאות של דפי נחיתה אחרים, אשר מוצאים חן בעיניכם, והיו מושכים את עיניכם אילו הייתם הלקוח. כדאי לבחור מספר דפי נחיתה מתחומים קרובים (מתחרים) ומתחומים רחוקים יותר. לבדוק את צורתם, קשת הצבעים המשמשת אותם, גודל התמונות וחלוקת הדף. לאחר שתוכלו לכוון לדפי נחיתה שאתם מרגישים כי הם מוצלחים, תוכלו להתחיל לעצב בעצמכם את דף הנחיתה.

עיצוב ובניית דפי נחיתה מקוריים יכול להיעשות באופן עצמאי ובסיוע תוכנות שונות. תהליך זה הינו קל, ידידותי, מהיר וזול ביותר. במקום להשקיע את כל כספי העסק בעיצוב דפי נחיתה אצל מעצב גרפי, כדאי להמשיך לפתח את העסק ולשלם עלות נמוכה יותר עבור עבודה אותה תוכלו לבצע לבדכם. מעצב גרפי, מוכשר ככל שיהיה, לא יכיר את דרישותיכם הספציפיות, את מאפייני העסק או את קהל היעד אליהם אתם מכוונים.

תוכן מקורי ומושך

כחלק מעיצוב דפי נחיתה, יש להתחשב גם בתוכן הדף. גם אם המלל הנמצא בדפי נחיתה הינו מועט, ומיועד בעיקרו בכדי למשוך את תשומת ליבו של הלקוח ולהפנותו לדפי יצירת הקשר, יש להשקיע בתוכן הדף, במשפטים מוצלחים ובתמונות וויזואליזציה רבה ככל האפשר. בדפי נחיתה, אין ספק כי תמונה אחת שווה אלף מילים, ויכולה להעביר את המסר ביתר יעילות ולהיזכר למשך פרק זמן ארוך יותר.

יש לזכור כי תשומת ליבו של הלקוח נתונה לדף הנחיתה הספציפי למשך מספר שניות בודדות, כך שהזמן הניתן לדף הנחיתה המוצלח ביותר הינו קצר. לכן, דפי הנחיתה חייבים להיות מעוצבים באופן מקורי, בעלי תוכן ברור, קליט ומושך לפעולה. כל התמהמהות של הלקוח הפוטנציאלי עלולה להוריד את יחס ההמרה של הדף. המטרה היא כי גם אותם לקוחות אשר לא ייצרו קשר באופן מידי, ייזכרו את הדף, וישתמשו בו במקרה ויתגלה הצורך.