התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> ניהול והשגת לקוחות מדף נחיתה >> שיווק דיגיטלי באמצעות שימוש בדפי נחיתה

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

שיווק דיגיטלי באמצעות שימוש בדפי נחיתה

אם אתם מתכננים להעביר לקהל לקוחותיכם הקיים או לקהל לקוחות פוטנציאלי, מסרים שיווקיים ברשת, דעו שאחת הדרכים היעילות ביותר להעביר את המסרים הללו, היא על ידי שימוש בדפי נחיתה אינטרנטיים. לדפים אלו, מגיעים הגולשים, אשר הקליקו על כפתור או לינק כלשהו, שהציעו להם מידע נוסף על שירות או מוצר כלשהו. הדפים הללו נפרדים כמובן מדפי האתר הקבועים וניתן לשנות ולהתאים אותם, ללא כל בעיה.

את דפי הנחיתה מומלץ לבנות באמצעות חברה מקצועית המספקת את השירות, כאשר בעל המקצוע המבצע את בניית הדף, הינו מומחה לבניית אתרים או מעצב אתרים. יתרה מזאת, ניתן גם להשתמש בשירותים חינמיים של בניית דפי נחיתה, המוצעים למשתמשים במערכות דיוור אלקטרוני (כאשר גם כאן, יש לדעת כיצד לעשות זאת – לקרוא מדריכים או לתת לבעל מקצוע חיצוני שיתעסק בבניית הדף).

שימוש בדפי נחיתה

הפצת המסר באופן עצמאי, ללא צורך בהטמעתו באתר או בדף הפייסבוק של החברה/העסק.

פירוט מסר ארוך ומפורט יותר, שלא כמו בשימוש בבאנר או במודעות גוגל (בהם מוגבלים לכמות מסוימת של מילים).

חשיפת המסר בפני גולשים פוטנציאליים המתעניינים בשירות או במוצר, אותו אתם מציעים. למעשה, הגולש הוא זה שמחליט אם להקליק על הכפתור או הלינק, בכדי לקבל פרטים נוספים ואז הוא מובל לדף הנחיתה. כלומר יש כאן תהליך של יצירת קהל שמתעניין או שרלוונטי עבורו המידע.

אמצעים נוספים לשיווק

מלבד שימוש בדפי נחיתה, תוכלו גם להשתמש באמצעים פיזיים לשיווק המוצרים או השירותים שלכם. אלו יכולים להיות מוצרי פרסום כמו, עטים, כובעים, חולצות, תיקי אל בד, גאדגטים ועוד. הדפיסו עליהם את לוגו החברה, כתובת וטלפון וחלקו אותם בכנסים בהם אתם משתתפים או ללקוחות חדשים המגיעים אליכם. כך, תוכלו לזכות בעוד חשיפה וגם בלקוחות חדשים, שעשויים בהחלט להתעניין בכם ובמה שאתם מציעים.

תכנון דפי הנחיתה

וודאו שהמסר שמועבר באמצעות דפי הנחיתה, הינו ברור וממוקד. השתמשו גם בתמונות וסרטונים, על מנת להמחיש אותו בצורה טובה יותר. השאירו פרטים ליצירת קשר. נסו להשתמש בכלי מעקב, על מנת שתוכלו לעקוב אחרי תנועת הגולשים אל דף הנחיתה שלכם. באמצעות כלי זה, תוכלו גם לבדוק את זמן השהייה באתר. לאחר מכן, נתחו את הנתונים ובמידת הצורך שנו או הוסיפו תוכן לדף הנחיתה.