התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> ניהול והשגת לקוחות מדף נחיתה >> שיטות ודרכי פעולה לקידום העסק ברשת ובכנסים עסקיים

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

שיטות ודרכי פעולה לקידום העסק ברשת ובכנסים עסקיים

בשנים האחרונות, ניתן לראות שעל מנת להגביר את החשיפה לעסק שלנו, למוצרים שאנו מוכרים ולשירותים שאנו מספקים, יש צורך להשתמש בכמה שיותר אמצעים על מנת לפרסם את העסק. כלומר לא די רק בפרסום בפלטפורמה אחת, אלא מומלץ להשתמש בכמה פלטפורמות על מנת לבלוט מול כל המתחרים שלנו. אז איך עושים זאת בהצלחה? המשיכו בקריאת המאמר שלנו ותגלו בעצמכם.

שימוש בדפי נחיתה

דף נחיתה הוא למעשה מיני אתר. בדף הנחיתה, עלינו להעביר את המסר בצורה תמציתית, תוך השארת פרטים ליצירת קשר, תמונות וסרטונים. את המסר, עלינו לכתוב בצורה שיווקית, כך שאותו גולש, ישתכנע או יתעניין ברכישת המוצרים או השירותים שלנו. על מנת לעשות זאת בהצלחה, מומלץ להיעזר בקופירייטר. בעל מקצוע זה, ידע בדיוק איך לכתוב את המסר, בצורה נכונה ושיווקית. מעבר לכך, הדף גם צריך להיות מסודר, כך שיכלול בתוכו אלמנטים גרפיים כמו תמונות וסרטונים. מעבר לכך, חשוב להשאיר את פרטי יצירת הקשר, כך שיהיו בולטים לעין והגולש יוכל באופן מיידי להתקשר ולקבל את הפרטים על המוצרים והשירותים שהעסק מציע. את דף הנחיתה, מומלץ לפרסם בעמוד העסקי של העסק בפייסבוק וכמו כן, אפשר גם לעשות לו קמפיין ממומן בגוגל. כך הגולש יהיה ממוקד ומכוון ישירות למוצר או השירות, שנרצה להציע לו.

נוכחות בפייסבוק

כל עסק חייב שיהיה לו דף עסקי בפייסבוק. בדף זה, הוא יכול לפרסם מבצעים, הנחות לחברי הדף ויותר מזה, הוא יכול להיות בקשר קרוב יותר עם קהל הלקוחות הקיים שלו וכמו כן עם הלקוחות החדשים (זאת באמצעות המסנגר, באמצעותו ניתן לדבר עם הלקוח בזמן אמת ולענות לו על שאלות לגבי מוצרים או שירותים שהעסק מוכר). חשוב שהדף יהיה פעיל ויותר מזה, אם רוצים להגביר את הפרסום של הדף, אפשר תמיד להשתמש בפרסום הממומן של פייסבוק ולהגדיר לו לאיזה אוכלוסיות אנחנו רוצים שהוא יופיע בפיד. לדוגמה, אם העסק מוכר מוצרי תינוקות, ניתן יהיה לכוון את הקמפיין, כך שיופיע רק לנשים, בגילאים מסוימים, שהתעניינו בצעצועים.

נוכחות בכנסים עסקיים

כמו שהוזכר לעיל, לא מספיק להיות רק נוכח באינטרנט, אלא צריך גם להיות נוכח פיזית בכל מיני כנסים עסקיים. מדובר על כנסים הכוללים השתתפות של המון עסקים קטנים וגדולים וכמו כן גם חברות פרטיות. על מנת שיכירו את העסק ויזכרו אותו, ניתן לחלק מוצרי קד"מ בכנסים האלו. אלו יכולים להיות כל מיני מוצרים, שיתנו כמתנה ויישאו את לוגו העסק ופרטים ליצירת קשר. דוגמה למוצרים כאלה: דיסק און קי, תיקי שרוך, חולצות, כובעים, עטים, כוסות ועוד. מעבר לכך, אפשר גם להצטייד בכרטיסי ביקור ולחלק אותם בכנס עצמו.

שורה תחתונה

לא פשוט לקדם את העסק ויותר מזה, לפעמים גם קשה מאוד לבלוט מעל המתחרים. הדבר קשור כמובן גם לתקציב העומד לרשות העסק. מה שכן, כל תקציב, ניתן לחלק בהתאם ובצורה הנכונה. אל תשימו את כל התקציב על שיטת פרסום אחת, חלקו אותו לכמה אמצעי פרסום. אז בוודאי תגדילו את החשיפה שלכם ולאחר זמן מה, תוכלו גם לנתח את התוצאות ולראות איזו שיטה עדיפה עבורכם.