התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> כתיבת תוכן בדפי נחיתה >> תוכן שיווקי כמפתח להצלחה במכירות

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

תוכן שיווקי כמפתח להצלחה במכירות
תוכן שיווקי לדף נחיתה מספק לגולש מידע מרוכז על המוצר או השירות אותו אתם משווקים ומוביל אותו לנקוט בפעולה. הפעולה יכולה להיות רישום לניוזלטר, בקשת פרטים נוספים, השארת פרטים אישיים כדי לקבל הצעת מחיר או הצעה לשירות ועוד.

ניסוח הטקסט שמחבר בין העיצוב, התמונות וטופס יצירת הקשר, חייב להיות מדויק כדי להשיג את המטרה ולמנוע מצב שהגולש נוטש את דף הנחיתה מבלי להשאיר פרטים. נשמע פשוט ? לא תמיד אך בהחלט אפשרי.

האם יש מתכון לכתיבה נכונה של דף נחיתה ?
דפי נחיתה שונים זה מזה אך יש קווי מסגרת החוזרים על עצמם. בכל דף נחיתה עליכם לפעול ליישום היעדים הבאים:

  • השיגו את תשומת לב הלקוח - כתיבת תוכן לדף הנחיתה חייבת להשיג את תשומת ליבו של הלקוח במהירות האפשרית, אחרת הוא יברח מהדף בתוך 3-8 שניות.
  • צרו עניין במוצר - הדבר החשוב הוא להוביל את הלקוח להתעניין בשרות או במוצר.
  • הדגישו את רצון הלקוח - חברו בין המוצר שאתם מוכרים לרצונו של הלקוח במוצר או בשרות והדגישו את הצורך שלו במוצר.
  • הנעה לפעולת - כוונו להשארת פרטי התקשרות או ביצוע קניה. לדוגמא:  " "השאר פרטי התקשרות ונציגנו יחזרו אליך עם הצעה מדהימה".

7 כללי אצבע לניסוח תוכן שיווקי של דף נחיתה:

  1. כותרות - כתבו כותרת ראשית ברורה לגבי המוצר
  2. מסרים - נסחו סדרת מסרים קצרים ומשכנעים המפרטים את יתרונות המוצר
  3. עקביות - לאורך הדף המסרים שלכם חייבים להיות עקביים כדי לא לבלבל את הגולש.
  4. רלוונטיות - הישארו רלוונטיים תמיד. אם דף הנחיתה נמצא באוויר באופן קבוע, דאגו לעדכן תאריכי מבצעים והטבות. אין גורם שמבריח לקוחות יותר ממידע לא מעודכן.
  5. מיקוד - הלקוח הגיע לדף שלכם כי הוא מעוניין במוצר שלכם. אל תכתבו בכלליות. היו ממוקדים במכירה.
  6. תועלות - ציינו את התועלות של המוצר עבור לקוח. ("מה יוצא לו מזה")?
  7. הנעה לפעולה - הניעו את הגולש לפעולה והובילו אותו למטרה (השארת פרטים).

מעוניין שכותב מקצועי ינסח עבורך תוכן מנצח לדף הנחיתה ? מלא טופס יצירת קשר וקבל הצעת מחיר.