התחל כאן חינם

דף הבית >> מאמרים דפי נחיתה >> דף נחיתה סוגים ומה הצורך >> דפי נחיתה בפייסבוק

בחזרה לרשימת המאמרים

מאמרים דפי נחיתה

90% מהמבקרים בדף העסק בפייסבוק לעולם לא יחזרו לדף זה בכדי לקבל עדכונים נוספים. במקום זאת, הם יצפו בעדכונים דרך דפי הנחיתה. דפי נחיתה בפייסבוק יכולים לספק לגולשים מקום להבהרת מבצעים, הנחות, טריגרים להשארת פרטים אישיים, כמו למשל הרצון להשתתפות בהגרלה זו או אחרת. אפשר גם להזמין לדפי הנחיתה באמצעות מתן ספר אלקטרוני, מידעון או עיתון אחר.

מכיוון שפייסבוק משנה את כללי המשחק חדשות לבקרים, יהיה זה מומלץ לשכור את שירותיו של מומחה או בונה אתרים שיוכל לתחזק את דפי הנחיתה בפייסבוק. באופן כזה, תוכל להיות בטוח כי תחום השיווק והפרסום מכוסה, ולצפות ליחס המרה גבוה, בין גולשים אקראיים לכדי לקוחות פוטנציאליים.

יתרונות דפי נחיתה בפייסבוק

לבעלי עסקים, הפייסבוק הוא בעל ערך ויכול להיות רווחי מאד. ערך יכול להיות מוגדר במספר דרכים שונות, כאשר העיקרי מביניהם הוא באמצעות כסף.  בפייסבוק, המדד להצלחה הוא כמות הלייקים המתקבלים. באופן מסורתי, דפי נחיתה הם דפים מחוץ לאתר המשמשים ללכידת מידע של המבקרים ושיפור תוצאות ההמרה. על ידי יצירת דפי נחיתה בפייסבוק בתוך עמוד העסק,  המותג או השירות  הופכים להיות מרכזיים ומהווים כלי לאיסוף מידע בעל ערך שגם עוזר להישאר מחוברים לאוהדים גם מחוץ לפייסבוק.

שמירה על האוהדים הקיימים בפייסבוק כאשר מכירים אותם בשמותיהם ובכתובות הדואר האלקטרוני שלהם, יכולה לסייע להמרות יעילות יותר. למרות שכיום יש מעט מידע זמין לגבי השאלה האם דפי נחיתה שנוצרו בתוך פייסבוק יעילים יותר מדפי נחיתה המובילים את הגולש לאתרים, מחקרים שנעשו לאחרונה מוכיחים כי אנשים חושפים בחופשיות רבה יותר מידע אישי על עצמם בפייסבוק, כמו למשל כתובות דואר אלקטרוני. משווקים רבים מודעים לעובדה כי יחס ההמרה באמצעות דואר אלקטרוני הינו גבוה באופן משמעותי.

מי יוצר דפי נחיתה בפייסבוק?

כדי ליצור דפי נחיתה בפייסבוק, שהיא אופציה פופולרית שחוסכת הרבה זמן ולחץ, הוא להשתמש בכלים עיצוביים של גורם שלישי.  יצירת דפי נחיתה לפייסבוק באופן עצמאי יכול להתלוות למספר חסרונות משמעותיים. בכדי לעצב דפי נחיתה בפייסבוק, יש צורך במיומנות קידוד ושרתים תואמים לפלטפורמת פייסבוק לאחסון נתונים כמו כתובות דואר אלקטרוני . סיבה נוספת שאנשים רבים מחליטים להשתמש בחברת יישום של צד שלישי בכדי לעצב דפי נחיתה בפייסבוק היא בגלל ששיטה זו חסכונית יותר

חברה בעלת כלים תכנוניים ועיצוביים עשויה לספק את התוכנה בחינם, כך שעלות הבנייה נמוכה מאד ולפעמים אף אפסית. לאחר בחירת החברה המומלצת והטובה ביותר, נשאר רק לנסות לעצב את דפי הנחיתה, באופן אשר יענה על הציפיות. מתוך מגוון דפי נחיתה בפייסבוק, תוכל לבחור את זה המוצא חן בעינייך במיוחד, ונראה כי מתאים ביותר לסוג העסק אשר ברשותך או השירות. כך או כך, שיפורים בדפי הנחיתה הינם מהירים, קלים ונעשים לאחר ניתוח הנתונים.