התחל כאן חינם

דף הבית >> שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

שאלות בנושא קידום ופרסום דף נחיתה במנועי חיפוש

לינק לדף נחיתה הוא המקבילה של לינק לאתר בית. ניתן למקמו בכל מקום שעשוי להביא לך לקוחות חדשים. ניתן להקים קמפיין Adwords ולהפנות לדף הנחיתה, להכניס לאינדקסים ואפילו להדפיס את כתובת הדף על כרטיס הביקור שלך. כמו כן מנועי חיפוש מזהים את הכתובת כך שלטווח ארוך גם דף נחיתה יכול להיות מקודם בחיפוש האורגני.

ניתן ומומלץ לפרסם לינק לדף הנחיתה שלכם במודעת ממומנות בגוגל בפייסבוק, אינדקסים, פורומים, בלוגים ורשתות חברתיות. אם אתם מעדיפים לתת לאיש מקצוע להעלות לכם קמפיין PPC  מותאם לדף הנחיתה שלכם, צרו קשר עם שירות לקוחות ונשמח לסייע.

ניתן לקרוא על שרות פרסום בקליק שאנו מציעים.

כן. מודעה ממומנת ( PPC / Adwords ) תחשוף את דף הנחיתה לגולשים כבר בתוך 15 דקות. 

אם ברצונך לקבל פרטים על הקמת קמפיין ממומן בגוגל וניהולו על ידינו
השאר פרטיך בטופס יצירת קשר מהיר בצד ימין.

אם הוצמד לדף הנחיתה קמפיין PPC (מודעת מילים ממומן), כל גולש שנחשף לקמפיין יוכל לראות את הדף שלך. בנוסף יוכלו לראות את דף הנחיתה שלך באמצעות לינק שתשים ברשתות חברתיות, פורומים, אינדקסים ובלוג.

כמו אתר אינטרנט, גם דף נחיתה מצריך שימור. הכללים הבסיסיים הם: עיצוב נכון, טקסט שמוכר ומעקב אחר פניות. על ידי שילוב של דף נחיתה עם קמפיין PPC, ניתוח סטטיסטי וניהול הפניות אין ספק שדף הנחיתה יעשה עבורך את העבודה.

ניתן לקרוא על מגוון השירותים הנוספים שאנו מציעים בקישור זה .

ניתן להעלות דף נחיתה על דומיין ייעודי חדש שאין עליו אתר אינטרנט, (דומיין "בתול"). או להוסיפו על סאב דומיין שלכם הקשור לדומיין החברה/עסק שלכם.

באפשרותך להקים כמה דפי נחיתה לה העסק שלך זקוק ( דף לכל מוצר ו/או שירות שאתה רוצה לשווק באמצעות האינטרנט ). מספר דפי הנחיתה תלוי בצרכים שלך ובחבילה בה בחרת.

כן. מודעה ממומנת בפייסבוק תחשוף את דף הנחיתה לגולשים באופן מהיר.

אם ברצונך לקבל פרטים על הקמת קמפיין ממומן בפייסבוק וניהולו על ידינו 
השאר פרטיך בטופס יצירת קשר מהיר בצד ימין.

שאלות בנושא איזילנד דפי נחיתה בקליק

כל דף נחיתה במערכת איזילנד מקבל מערכת ניהול אישית בה מצטברות כל הפניות של הלקוחות שהתעניינו במוצר או בשירות שלכם. את ההודעה על פניה חדשה ניתן לקבל במייל, במערכת הניהול ובהודעת SMS ישירות לטלפון הנייד שלכם בכל מקום (בעלות).

יש לך שליטה מלאה על התכנים בדף. לא רק שניתן לשנות את הטקסט באופן חופשי, יש לך אפשרות לקבוע את הכותרות בטופס צור הקשר של הדף וכן להוסיף או להוריד שדות בטופס.

בוודאי. ניתן להעלות את לוגו העסק כ- jpg. יחד עם זאת נציין כי כחלופה ללוגו ניתן להכניס סלוגן שיבוא במקומו. לשיקולכם.

מערכת דפי הנחיתה של איזילנד מיועדת לתת פתרון כולל לשיווק עסקים קטנים, בינוניים (וגדולים) באינטרנט. כיום רשתות חברתיות תופסות נפח משמעותי מחשיפתם של עסקים ברשת ולכן הוספנו אפשרות חיבור ל- 40 רשתות חברתיות (!!) דרך דפי הנחיתה. כל שעליך לעשות הוא להקליק על כפתור רשתות חברתיות בתבנית עיצוב דף הנחיתה. יצוין כי העסק שלך צריך לפתוח כרטיס חבר ברשת חברתית מסוימת כמו facebook ( פייסבוק ) ,twitter ( טוויטר ) או linkedin ( לינקדאין ) כדי לקשר אליה את דף הנחיתה.

מענה אוטומטי חכם המוכר גם כ- AutoResponder הוא מענה מיידי אשר נשלח לגולש אשר מילא את פרטיו בדף הנחיתה שלך. כדי להעניק לגולשים תחושה אישית, מקובל לשלב במענה האוטומטי החכם אישור על קבלת פרטיו, תודה ומידע נוסף שרלוונטי לגביו.

מענה אוטומטי AutoResponder מופיע על מסך הגולש מייד עם שליחת הטופס או כהודעה נפרדת לדואר האלקטרוני שלו.

בהחלט כן ורצוי מאוד לנסח טקסט שמותאם לעסק שלכם ולמוצר שאתם משווקים באמצעות דף נחיתה זה כדי למקסם את הקשר שלכם עם הלקוח הפוטנציאלי ולהגדיל את הסיכוי להזמנה.

מאגר ניהול לקוחות במערכת שווה לכם זהב. הוא מרכז את כל הפניות שדף הנחיתה ייצר עבורכם, שווה ערך ל- Data Base שהינו כלי חשוב מאוד לבניית דיאלוג עם לקוחות. על ידי מאגר ניהול הלקוחות תוכלו לדעת בדיוק מי חיפש אתכם ומתי הוא פנה, מה הוא ביקש ודרך איזה דף הוא הגיע.

א.      זוהי שקיפות מרבית של תוצאות שהביא לך דף הנחיתה.

ב.      אם לא הספקת לחזור ללקוח חדש, תוכל להיות רגוע שהוא לא נמחק בטעות מהמאגר.

נכנסים לאתר שיתוף קבצים כמו YouTube, פליקס ואחרים. בוחרים URL, בוחרים את גודל הוידאו על ידי בחירה מתוך אפשרויות קיימות, גוזרים את ה-  Embded ומעתיקים ללחצן ניהול והוספת סרטון וידאו לתוכן דף הנחיתה.
בנוסף ניתן לנהל אלבום סרטוני וידאו ולצרפו לדף הנחיתה.

המערכת המתקדמת של EZland מאפשרת לכם לשלוט בשדות טפסי יצירת הקשר:

גם לשלב קריאה לפעולה בכותרות הטפסים אותם תוכלו לשנות לפי רצונכם; וגם להגדיר אלו שדות יופיעו בטופס. זה המקום להזכיר כי מילוי פרטים נועד לשרת מטרה מאוד מוגדרת.

אופציה זו מאפשרת לכם לחזור ללקוח בשעה וביום הנוחים לו. במידה ושלוח אינו פנוי ומסכם עמכם להשתמע בעוד כמה שעות או למחרת; פשוט מסמנים תזכור בניהול לקוחות והשיווק שלכם נשאר מאורגן ומסודר.

מטרת הכפתור Tx לנקות את כל הטקסט שנערך ומעוצב ולערוך אותו מחדש פעולה זו מתבצעת לאחר סימון הטקסט לחיצה על מקש Tx , פונקציה זו עוזרת גם במצב של העתקת תוכן מקבצים חיצוניים למען הסרת קבצי קוד חיצוניים וזאת בשלב עריכת הטקסט של דף הנחיתה . טקסט המופיע בקוד נקי מסייע לקידום התכנים שלכם במנועי חיפוש.

שאלות בנושא תוכן שיווקי לדף נחיתה

כן. מתוך מודעות להשפעה של כתיבה שיווקית בדף נחיתה על החלטות הגולש, ניתן להזמין שירותי תוכן דרכינו בתשלום.
להצעה לניסוח דף נחיתה עבורך השאר פרטים בטופס בימין תןך עבור כתיבת תוכן לדף נחיתה.

שיווק באינטרנט מתבצע על ידי תוכן איכותי שמשכנע את לקוחותיך ליצור עמך קשר. בנוסף כותב תוכן מקצועי מזהה את היתרונות שלך ויודע לנסחם כך שישפיעו על הגולש וישכנעו אותו שזה המוצר או השירות הנכון ביותר עבורו.

מכיוון שבמקרים רבים בית העסק יודע למכור את המוצר אך לא לנסח טקסט מכירתי – שיווקי, מומלץ לפנות לכותב תוכן מקצועי כדי להשיג תוצאות.

דף נחיתה הוא דף אפקטיבי, מקצועי וממוקד מאוד. לכן ההמלצה היא 8-12 שורות עם מסרים מנצחים. זאת בשונה מתוכן שיווקי ל- SEO ( כתבה לקידום אתרים במנועי חיפוש ), בה מקובל לנסח תכנים באורך 300-400 מילה.

  1. מיקוד הגולש במוצר אחד מונעת בלבול שעלול לגרום לו לנטוש את הדף לפני שהשאיר לכם פרטים להמשך Follow-up עימו.
  2. ציון QA – Quality score גבוה למודעת מילים ממומנת בגוגל. דף נחיתה יחיד אשר מאופיין כולו בשיווק של מוצר בודד, משיג ניקוד גבוה בקמפיין ה- PPC במנוע החיפוש.
  3. דף נחיתה אמור להיות קצר ותכליתי. אין בו מקום לתת מידע לגבי יותר ממוצר אחד (הרשמה ללימודים , סדנא, מכירה מיוחדת, מוצר חשמל, אינטרנט מהיר, מפעיל ליום הולדת ועוד).
  • הרשמה למועדון לקוחות של ארגון
  • הרשמה לכנסים ואירועים
  • אישורי חתונה
  • מבצעים על מוצרים
  • הרשמה להשקות
  • הרשמה לימים פתוחים במוסדות לימוד
  • דפים ייעודיים לאנשי מקצוע : עורך דין, זגג, רו"ח, ועוד

שאלות בנושא מעקב המרות ודפי נחיתה

כן. ניתן לבדוק המרות בדפי הנחיתה שלנו על ידי הצבת קודי המרות מכל הסוגים.
קודי ההמרות של פייסבוק וגוגל ניתנים להצבה בניהול דפי הנחיתה שלנו.

Google

בעריכת דף הנחיתה בתפריט ימני ---> אפשרויות דף נחיתה --->חיבור לממשק גוגל --->בלחיצה עליו יפתח חלון בו יש לקחת את קודי ההמרות בהתאמה, שדות ערכים אלה ניתן לקחת ממשק הניהול הניתן למשתמשי Adwords אשר מטרתם לבדוק המרות כתובת דף הנחיתה.

Facebook

בעריכת דף הנחיתה בתפריט ימני ---> אפשרויות דף נחיתה --->חיבור לממשק פייסבוק --->בלחיצה עליו יפתח חלון בו יש לקחת את קודי ההמרות בהתאמה, שדות ערכים אלה ניתן לקחת ממשק הניהול הניתן למשתמשי ניהול המודעות של פייסבוק אשר מטרתם לבדוק המרות כתובת דף הנחיתה.

 

 

בעריכת דף הנחיתה ישנו לחצן בשם Google Adwords בלחיצה עליו יפתח חלון בו יש לקחת את הערכים של השדה  UA-XXXXXXX ערך זה זה ניתן לקחת מהקוד המתקבל לאחר הגדרת ופתיחת החשבון בגוגל אנליטיקס .

בבניית דף נחיתה חשוב מאוד לבצע התאמה מירבית למודעת מילים המופנית לדף הנחיתה ככה שיהיה התאמה מקסימאלית לטקסט המודעה שלך. אם המודעה מתארת מוצר או שרות ייחודי חשוב שעמוד הנחיתה יציג את אותו המוצר בהתאמה נכונה.

בבניית דף הנחיתה לאופטימיזציה נכונה חשוב מאוד שהתוכן יהיה נכון רלוונטי ואמין, ושהניווט בדף יהיה קל עד מאוד.